Veselo veselo

Dagens humör: Seg.
Dagens planer: Som nu är kvällens planer. Nada.
Dagens kändis: 

 
Dagens låt: Da to sam ja - Tanja Savic
Dagens tv-serie: Big bang theory.
Dagens önskan: Att tiden går fort som fan så att jag kan åka till Serbien.
Dagens smink: None.
Dagens väder: Bara mulet.
Dagens outfit: Mjukisbyxor och tjocktröja. 
Dagens shopping: Nada.
Dagens roligaste: Syrrans sång, haha.



Fan vad tiden flyger iväg. Jag har bara legat i sängen idag. Idag är en sån dag då man inte orkar göra någonting. Absolut ingenting utan bara sega. Så jag har mest kolla in några bloggar och kollat på olika serier på datan. Storstädade klart rummet och hittade min "dagbok". Fan vad pinsam man kan vara, hahaha. Att jag var seriös när jag skrev detta. '2006-2009" HAHAH. Så roligt. Kul att läsa minnen för jag hade typ glömt bort mycket av det jag hade skrivit i den boken.

Vad gör ni då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0