Varning för idiot inlägg - tar ut aggressioner

Jag är hemma nu, kom hem för tio minuter sen.. Träningen gick bra och därefter drog jag hem till min brorsa och la mig på hans säng helt slut och kollade på up in the air.. Hann bara se halva filmen, så jag får dra tillbaka dit och se klart den.. Sen drog vi och mötte upp våra föräldrar och släkten och så käkade vi och allt. Det slutade iaf med mycket alkohol och att jag ska skjutsa hem folk. Dem spyr i min bil, dem får mig att stanna mitt i E4 två gånger för att kissa/bajsa/spy. Har aldrig stött på något värre!! Jag var så jävla sur och irriterad. Jag ville skrika och misshandla någon. Jag såg rött, jag såg ilska. Efter det har jag åkt till jävla jet och tvättat min bil. Fan va surt!!!!! Och sen är det flera personliga saker som har gjort mig jävligt arg. Ni som klagar på era liv fastän ni har båda föräldrarna som älskar er och inget större problem, skatta er lyckliga, för ni har ingen aning om hur det verkliga livet ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0