Boring

Du heter: Lucy Wang
När fyller du år: 12 december
Du samlar på: Skor och kläder haha
Gröna eller röda äpplen: Både och
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag boxas hellre på en boxningssäck då
Gillar du golf: Vet inte, det låter utmanande!
Vilken tid gick du upp idag: 13.30 något..
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Har du strumpor på dig nu: Nopp haha
Hur svarar du i telefon: Haaalå?
Vad ska du göra ikväll: Gå in till Mami, skulle hjälpa henne att beställa hem smink
Vad ska du göra imorgon: Gå till skolan och klippa mig hos ermina den fina haha
Var vill du bo när du blir stor: Någonstans närmare ekvatorn
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: I lördags, på minnesstunden..
Vilken årstid tycker du bäst om: Summer
Laddar du ner musik och film från Internet: Musik ja, inte film.. Jag har världens bästa kines sida till det haha
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda mina vänner på en fin resa :)
Bär du glasögon eller linser: Nopp *knack knack knack*
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men det är väl en smaksak
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vid 11 p.g.a. träningen och jobbet
Har du piercing: Öron och navel
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Självklart! Älskar barn
Solar du ofta: Nej, har inte solat sedan sommaren 2009! :( 
Gillar du att dansa: YES
Är du flygrädd: Nej det är kul att åka flyg
Hur vig är du: Väldigt vig.. Kan göra spagat, tror jag?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft
Vilken är din favoritglass: Allt möjligt!
Tror du på ett liv efter döden: I paradiset
Tycker du om sushi: Jag måste.. haha
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, popcorn, godis, glass, våfflor, mat haha vad du vill
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: JA
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna
Vilka hårfärger har du haft: Oj.. Svart, mörkbrunt, ljusbrunt, röttbrunt, blonda slingor, guldiga slingor, bruna slingor, röda slingor haha och lite till.. 
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Är du beroende av något: Ja min mobil
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker så gott jag kan, några gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Blackstreet - Don't leave me
Vad gör du på helgerna: Tränar och jobbar
Brukar du bädda sängen: Nej :$
Hur många timmar sover du på en natt: Alldeles för lite.. 
Senaste bok du läste: Räknas kurslitteratur?
Vad var det senaste du skrev på msn: aa pålis?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, just nu iaf :)
Vem kramande du senast: Meryem
Saknar du någon nu: Ja 
Tycker du om någon nu: Ja
Hur många lampor har du i ditt rum: Tre st
Vem ringde dig senast: Pappa
Vad är du allergisk mot: Vet inte än.. Måste kolla upp det, för jag får allergiska reaktioner
Var du glad igår: Yes
Vad är din favoritfärg: Svart, vitt, lila
Hur ser ditt rum ut: Caffelatte färg på väggarna, svartbruna garderobshyllor, 32 tums plasma tv, hemmabio system, 120 cm säng, spegel, torkade rosor hängandes fint, två hyllplattor med smink och produkter hahahahaha!!
Känner du dig värdelös: Nej, varför skulle jag?
Känner du någon som har begått självmord: Tror inte det
Vem är din bästa vän: Jag har mina bästa vänner som jag behandlar som systrar!
Vart vill du resa: Överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0