Ut i kylan

Jag har tydligen sysselsatt mig hela dagen att jag inte har haft tid för att städa och tvätta bilen. :( Jag somnade till också innan när jag pluggade och jag blev väckt nyss.. Måste ut och göra det för imorgon kl 9 på morgonen så kommer min moster redo att snitcha åt sig mina bilnycklar haha. Som tur är kör jag min brorsas bil, som numera ändå har blivit min hihihi.

Jag har en såndär feel good dag för jag sitter här och är sjukt glad över att jag har underbara vänner att jag inte behöver klaga på någon? Hahaha visst är det så det ska vara? Jag förstår inte varför alla sitter och slänger ordet falsk hit och dit. Lägg inte ner tid på dessa människor som tydligen inte förtjänar er tid och fokusera er på dem ni älskar så kommer ni garanterat att känna er mer lyckliga!

Jag behöver först och främst en middag och sen tar jag mig ut i kylan helt ensam. :(

/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0