Tomorrow.

Imorgon är det så att jag ska för första gången i mitt liv undervisa för elever. Jag ska alltså vara en lärare imorgon. By my self. Ingen hjälp, ingenting. Och jag undrar: Hur fan ska det gå? Tänk om eleverna inte lyssnar på mig? Jag kommer vilja skrika men får jag? Jag ska nog fråga läraren imorgon om jag får slänga ut de om de pratar för mycket. Som han gör.

Vilken underbart snäll lärare jag kommer vara. Mouhahah!

Någon som kommer på ett ord som börjar på "pi..."? Help! Förutom pingvin, piska, pippi, pingst, picknik?


Kommentarer
Postat av: amanda the greatest AHHA :D

pilot, pil, piska, pinka, pist, pile HAHA... pinjenöt, pistashnöt, pilbåge..... hahah smart jag är va ;) vet inte om det kan vara serbiska också... ?!

2010-03-12 @ 19:00:52
Postat av: O

HAHAHAH amanda ditt namn äger..



tackar för piorden haha :D

2010-03-12 @ 20:08:50
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0