Sommartider hej hej sommartider.. ge mig allt du vill och allt du kan!

Jag saknar sommaren :( Jag saknar solen, jag saknar värmen, jag saknar känslan.



Bild från i somras. Jag, Bella, Nina, Vanja och Olja.
Hahahaha kolla mig längst ut i keps hahahaha jag kunde aldrig mer sola utan att täcka ansiktet. Den tredje dagen vi var där så fjälla jag på pannan. Jag trodde att jag hade fått pigment fläckar och var på gränsen till att gråta.. Oli fick trösta mig och jag drog med henne och Vanja hem den dagen. Ville inte sola mer, jag mådde jätte dåligt. Inte nog med det, jag hade fått solsting.. Så på hemvägen gick jag hem som att jag vore full. När vi kommer hem kontrollerar Oli min panna och ser att det inte är pigmentfläckar (för jag var prickig som en prickigkorv) och då tog vi Bellas peeling kräm och Oli dödar mig genom att skrubba sönder mitt ansikte, med en torr handduk och peelingkräm. Tänk er vilken smärta jag kände.. När hon ändå höll på så peela hon hela min kropp. Och det sved, som fan!! Kvällen därpå när jag sminkade mig så sved det som tusan. Hahaha jag kunde inte sluta skratta för att Oli var så dum som skrubba i typ tio minuter med en TORR handduk. Herregud människa hahahaahha!! Vi har kvar en video som Nina filmade när jag står i duschen (med bikini, haha det lät snuskigt) och Oli stod och skrubbade som bara den!! AHHAHAHA man hör mig gnälla och nästan gråta på videon. Minnen! Längtar till ännu en minnesfull semester!
/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0