Singing

Vet ni en sak? Jag älskar att sjunga i bilen haha och då menar jag inte att jag ska få ut några milda ljud utan jag skriker mig hes och wailar som att jag vore Beyoncé hahaha! Det känns så skönt för att ingen kan höra mig och jag får mina 15 minuter i rampljuset när jag drömmer mig bort. Fast jag har nu lagt märke till att det inte ser klokt ut att sjunga sig hes i bilen.. Speciellt inte om man sitter ensam. Jag var så trött en dag på väg hem från jobbet och körde förbi en bil där en man satt och skrek så att lungorna nästan kollapsade. Han såg så ful ut med sina grimaser och sina handrörelser och jag bara satt där med öppen mun och stirrade och tänkte: det där borde vara olagligt. Haha det är såna saker som får andra förare att stirra på en och det ena leder till det andra och plötsligt har det skett en bilolycka. Så nu har jag försökt dra ner på sjungandet och tänker dessutom efter innan jag sätter igång med mina höga noter.


Videon nedan är väldigt gammal, men vi hade tråkigt i bilen :P Ni hör ju även att ingen av oss kan sjunga?? Hahah vi bara skriker allt vi har och tror att vi har en fin röst när musiken överröstar våra egna röster. Då kan ni ju tänka er hur detta skulle se ut från ett annat perspektiv.. Man ser ju inte klok ut. Fast när man är många så lättar det på stämningen och man tänker inte alls på vad alla andra kommer att tycka. För man är ju inte ensam om att se dum ut :) / Luc



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0