Remember me..

..var filmen jag och deic såg igår. Eftersom jag hört bra saker om den, och Deic bara dåliga så hade jag inte alls höga förväntningar, men filmen toppade över mina förväntningar. Den var såå bra och Robert Pattinson..mumsbit! Kände mig som en av de där småtjejerna som skriker så fort de ser honom på den vita duken. (dock skrek jag INTE). HAHA! Nej men filmen var skitbra och ni bara måste se den. Absolut! Slutet var det bästa. Något man inte förväntar sig hända.

Kom nyss hem från ännu en dag från skolan. Tur att dagarna går snabbt för jag vet inte riktigt hur jag skulle klarat mig annars. Imorgon har jag äntligen sovmorgon och det var på tiden.

Funderar på att dra till centrum en snabbis? Får se om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0