Övertrött!

Är äntligen hemma! Jobbade till 22 och drog därefter till farsan och väntade på han tills det blev midnatt. Han satt och chillade med livet och njöt av hans födelsedag! Ja min daddy fyllde år och jag köpte en present till honom och en sen present till mamma (som fyller år i feb).. Presenten var en weekend resa till London! Haha vet inte om dem uppskattar det, mamma kanske, men trolige inte farsan. Nu tänker ni säkert såhär naww va gulligt av dig hahahaha nej. Det roligaste är att jag har bjudit in mig själv i den resan. Jag har köpt 3 biljetter till London, HAHA så hejdå romantiska resan. Jag gör det till en familjeresa! =)
Nu är jag så jävla trött efter 10 timmars jobb och lite alkohol och annat. Blä ska kolla på film och somna!
Vi ses i mina drömmar /Luc

Kommentarer
Postat av: oli

HAHAHAHHA bjuder in sig själv.

2010-03-07 @ 12:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0