My day

Oj då. Det är bra att iallafall någon av oss uppdaterar. Även om det sker mest på kvällarna, så är Luci väldigt aktiv. M? an undrar om hon någonsin sover? Hahaha, ännu en dag på praktiken. Det kommer vara väldigt mycket praktiksnack då det typ är mitt liv nu. Tragiskt men sant. Vilket härligt väder det var idag. Sooooooool. Äntligen. Jag gick på mark för första gånger på flera månader.

Längtar som fan till helgen. Fastän barnen är jättegulliga, mina små "änglar" kommer jag hem med huvudvärk varje dag. Ska bli skönt som fan att bara vila. Utmattande hahah. Jag ska även hålla i en lektion. Ha, det kommer ju gå såååå bra. Kommer typ springa därifrån, nej skojja, inte så dramatiskt!

Nu sitter jag och kollar på Americas next top model. Väldigt efter jag vet, hörs senare! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0