It's me dude

Efter flera timmars tjat så kan jag väl skriva ett litet inlägg. Inget långt, det får ni imorgon. Ligger i sängen och kliar på mitt bett en fluga eller något bitit mig. (Finns det flugor på vintern? Annars blir jag rädd om det inte finns). Jag kikar runt på Facebook på olika grupper, har nog kommit in i min gå-med-i-för-många-grupper.på-facebook period. Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag typ halvsover och det finns inga celler i min hjärna kvar av all keep up with the kardashian avsnitten jag suttit och kollat på hela dagen. Snacka om beroende. Nu tänker säkert Luci att det var hon som sa till mig om den serien. Nej Luci du har fel.

Åh satt även och kollade på apartmani (apartments?) i Montenegro som vi ska till i sommar. Hittade flera mycket bra ställen. Det känns lite buhu (cry me a river) att vi inte ska till Budva där vi är stammisar men i år blir det ett annat ställe. Hoppas det blir kul annars kommer Luci döda mig. Haha..

(Observera att det tog mig en timme typ att skriva denna lilla fjuttiga text eftersom jag blivit van med syrrans stora bärbara, min mini ger mig straff och jag kämpar med att skriva. Plus att det är kolsvart i rummet och jag känner att jag snart kommer börja inbilla mig ljud. Uh, god natt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0