It's me.

Halllloo!

Tänkte svara på Lucis lilla "fråga". Nej jag gick inte ut med barnen och åkte skidor. Som tur slapp jag dagens lektion(er) men är taggad för imorgon. Det ska nog inte vara så svårt att komma överrens med eleverna, även om de är blattar hela bunten. Jag är ju expert på att hantera barn. I think. Tills jag blir riktigt irriterad. Så en presentation väntar mig imorgon framför hela klassen, snacka om att de kommer kolla konstigt på mig. Nej, positiv inställning.

Vad har jag gjort hela dagen? Sovit halva dagen, kunde inte sova inatt. Det var sjukt varmt! Och jag har kollat på tv-serier. Jag har blivit värsta nörden seriöst. Tv-nörden! What to do?

Nu ska jag snart sova. Igen. Haha, måste upp 7. Igen. Åh! Ha det bra så hörs vi!

Ps: Luci hur lyckades du krocka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0