I love you Phillip Morris 2

Igår så gick jag och Lucce på bio och såg filmen "I love you Phillip Morris". Måste säga att den var riktigt skum och störd film. Helt okej men inte bra! Man visste liksom vad som skulle hända. Jag och Lucce har alltid en tendens att kommentera filmen under filmen. HAHA något som många stör sig på men det skiter jag i.

Mötte Luci i Liljeholmen och på min 13 minuters tunnelbanefärd hände detta:

- Såg två spyor. (Inte direkt något man vill se, så jag höll på att spy jag med)
- Såg en kille äta sitt snor. Han satt gömd i trehörningen och trodde inte att jag såg. Men spegeln is the shit! Återigen spyattack.
- Såg en tjej som var så full så att hon inte kunde stå på sina bara ben.
- Såg ett gäng och en tjej med de som hade strumpbyxor och ett kort linne och hon vägrade typ ta ner det så att alla äckliga gubbar satt och kollade på henne.
- Hörde en tjej prata om sin mammas ekonomiska problem och hennes pappas kärleksaffär. (Stackars tjej, men sånt ska man hålla för sig själv)


Ja, det var det! HAHA!

Idag var jag på en nära väns mammas minnestund. Den människan är så stark att det är sjukt. Hon är en underbar och godhjärtad människa och likaså var hennes mamma. Vila i frid

Nu ska jag ta och vila lite. Har världens huvudvärk så att huvudet sprängs snart! Pusspuss / O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0