I love you, Philip Morris

Tror jag att filmen hette? Jag och Oli drog på nattbio idag.. Jag hade ingen aning om vad filmen handlade om eller vilka som spelade.. Satt som vanligt i sista sekunden och frågade ut Oli om hela filmen haha! Vi två har en tendens att diskutera filmen under hela filmen som gamla tanter.. Men vi vill ju bara vara säkra på att vi förstår filmen rätt och det är roligt att lägga sånhär "Såg du det där????!" Såklart hon såg det, men jag tror att alla är tröga och måste nästan förklara allt HAHA. Filmen var iaf helt okej.. Väldigt konstig enligt mig.. Jag ville ha mer handling, mer action, ville att saker skulle hända. Alla säger att filmen är bra, så det är nog bara jag som har en annan filmsmak.

Mamma tvingade i mig en massa medicin nu, men det känns mer som sömnpiller? Hahahaha jag känner mig drogad och kommer slockna vilken sekund som helst. Det gör inte längre så ont i halsen.. Men det har utvecklats till en förkylning! :( Näsan rinner och är täppt, jag hostar som fan och jag nyser hela tiden! Snacka om dåligt immunförsvar. Därför säger jag godnatt nu :)

Hörs imorgon! /Luc

Kommentarer
Postat av: amandaN

naaew du har fått typ det jag hade/har.. :( not good DRICK TE med CITRON hehe!

2010-03-27 @ 10:00:22
URL: http://amandaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0