HOST

Fan va irriterad jag är! Jag blir bara mer sjuk för varje sekund som går. Jag kände det redan imorse att det sved i halsen och huvudet smärtade lite då och då. Men nu till kvällens slut så har jag så pass ont att jag nästan inte kan svälja. Jag har så ont att jag nästan dreglar för att jag vägrar att svälja och hela jag är kokvarm och min hjärna vill typ hoppa ut från mitt huvud.

Jag är så trött och mår piss och jag har bara ätit en gång idag för att min förbannade hals vägrar bli vän med mig. Jag har inte heller rösten kvar så här sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem med lite mat och soppa. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon.. För jag har nämligen redovisning imorgon och vi ska ju diskutera i två timmar. Lyckat väldigt lyckad med min halsbränna.

Måste erkänna att det var lite härligt att kunna gnälla här haha. Tänkte lägga mig för längesen men Noris är ej klar med hennes del av arbetet för att hon har jobbat hela dagen så här sitter jag och väntar på att den ska komma in i min mail.. Jag förstår seriöst inte varför vi har så onödigt mycket plugg när det är klart och tydligt att det inte kommer användas senare i livet? Sanningen är den att alla lärare är sheytans.

Jag blir dum snart.
/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0