Hola chicas




Hej hej hej!

Orkade verkligen inte blogga igår. Var helt slut efter min dag som lärare. Var ensam med barnen en hel dag, så ni kan tänka er att jag var helt slut när jag kom hem. Vad kan man säga om barnen? Kan säga att de inte var tysta, fick höja rösten ett flertal gånger, men de stökiga var ändå lugna jämfört med vad de brukar vara. Så mission completed. Nu kan jag säga till läraren att jag hade 6 lektion och inte 1 som man skulle ha. Stolt!

Vad händer ikväll då? Hm.. får se vad som dyker upp, eller så blir det en hemmakväll. Har nog aldrig längtat efter helgen lika mycket som denna. Skönt! Vill inte tänka att det är söndag imorgon. REDAN! Oh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0