Godmorgon!

Lite sent att säga godmorgon nu? Haha jag förstår inte hur min hjärna bara stänger av under morgonen.. Jag känner mig fortfarande jätte trött, även fast jag sov rätt tidigt igår. Någon som vet lite tips på hur man vaknar upp tidigt på morgonen? Alarm fungerar inte på mig haha!

Idag känner jag mig rätt kry iaf så ikväll blir det träning igen! Det ska bli jätte skönt att dansa och svettas bort lite fett :)

Får lite ångest av vädret i Sverige.. Det är ju trots allt 1 april imorgon. När ska solen kika fram? Glöm inte att dra ett april skämt till era nära och kära imorgon! Hahaha jag kommer ihåg när jag drog ett på Olja för ett par år sen. Helt underbart! Berättar mer om det när jag kommer hem från skolan.

Jag lovar er bild på håret! Men just nu ser jag förjävlig ut, tro mig ni vill inte se bild just nu. :)

Kommentarer
Postat av: Lexie

härligt härligt :)

oj, svårt med tips hur man ska vakna till på morgonen, jag har vant mig vid det bara :)

2010-03-31 @ 12:59:02
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0