Flashbacks

Måste sova nu.. Har föreläsning imorgon från kl 9 till 17.. Är det ens lagligt?! Hahaha ni som känner mig vet att jag inte kommer kunna vakna så där tidigt.. Kommer väl ploppa upp i skolan efter lunchtid som vanligt. Tur att detta inte är obligatoriskt som det var i gymnasiet.. Fast jag kan faktiskt sakna gymnasietiderna lite då och då.. Speciellt studenten som Oli skrev om innan.. Får riktiga flashbacks när jag ser bilderna från studenten. Flashbacks som även pryder min studentmössa..

Som sagt! Kissa innan ni hoppar på flaket.. Jag vart så kissnödig att när vi kom tillbaka till skolan så sprang jag in till skogen och kissade hahaha.. Jag var också jätte jätte full! Jag missade champagne frukosten och glömde spriten hemma.. Men efter utspringet så kom familjen och vännerna med skit mycket champagne.. Det blev nästan för mycket. 8 champagneflaskor var det och jag halsade allihop! Blev jag full? Ja, det blev jag. När flaket åkte och stannade så flög jag fram och tillbaka hahaha men det var så kul, det var den bästa känslan!! Även fast det spöregnade och jag blev sjuk efter 2 sekunder! På vägen hem stank jag så himla mycket! Jag märkte att ingen ville sitta bredvid mig på tåget haha och jag kan tänka mig att jag såg sjuk ut på vägen hem när jag vinglade som en fullgubbe.


Här ser ni ena sidan av mössan där det står Flashbacks. (Tyckte att det var jätte smart av mig att skriva flashbacks, för det är just det jag får när jag tänker tillbaka, när jag ser dessa bilder eller när jag allmänt tänker på studenten)


Andra sidan.. Mitt namn: Lucy Wang :)

Nu går Cold Case på tv och det betyder att jag kommer lämna datan ifred haha :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: isabella

haha, tjuva på, det är en bra lista ;)

2010-03-30 @ 12:26:26
URL: http://isabellawinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0