Dagen innan fredagsmys

What's up!

Mitt internet fuckar sig fortfarande och jag har tur att den ens vill hålla ut i ett par minuter för min skull.. Fan va sent det är :O Dagen börjar ju nå mot sitt slut redan. Idag har jag iaf hunnit med att dra till skolan. Jag vaknade aldrig imorse haha vilket jag redan hade förutsett igår natt, men jag blev väckt att ett samtal från Nora och skyndade mig till skolan. Detta tog en evighet! Min dörr vägra låsas och där stod jag i evigheter och försökte låsa den. Sen när jag väl kommer till skolan har något hänt på parkeringen, så jag får åka ner till pendeltågsstationen för att parkera. Vägen tillbaka till skolan tog kanske en evighet?! Hahaha till slut lyckades jag iaf att komma in i skolan och in i värmen. Satt och pluggade och drog sen iväg till heron och åt med min granne. Såg också Sinem och Besna där haha blev helt överlycklig! Har inte sett Sinem på en vecka haha nej men det är alltid trevligt att träffa sina underbara vänner. Nu sitter jag här på golvet övermätt.. Det känns som att jag är gravid och är två sekunder ifrån att föda barnet. All mat får mig också att bli jätte trött.. ARGH jag har skit mycket plugg egentligen men jag förstår inte så mycket och jag är på gränsen till att ge upp och hoppa av. 2 och en halv månad kvar. Jag tänker fan hålla ut ändå :)

Tänkte gå och vila en liten stund. Jag har en förfärlig rethosta och jag är påväg att bli sjuk, ännu en gång. Jag har ett nedsatt immunförsvar och bara någon hostar mig i ansiktet så kan jag få virus i mig. Hahah fy för det. Jag tror nog att jag gjorde situationen värre när jag slog mig på fläkten ovanför spisen igår. Ibland känns det som att någon puttar eller kastar iväg mig så att jag skadar mig :S För jag kan t.ex. ligga i sängen nära väggen när jag sover och så plötsligt så är det något i mig som gör att jag själv kastar iväg huvudet och slår in i väggen. Hårt också :S Jävligt läskigt.

Nu drar jag. Pözz /Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0