Beyoncé Knowles pregnant!

Enligt nyheter 24 så har sajten mediatakeout.com fått uppgifter om att min IDOL Beyoncé Knowles äntligen är gravid med Jay-Zs unge. Verkligen underbara nyheter. Nu får man snart äntligen se hur deras baby kommer att se ut. Med Beyoncés fina utseende och Jay-Zs not so fina face. Hahaha nej men, om detta är sant, så hoppas jag på att få höra mer från Beyoncé och hoppas på att hon inte tar en alltför lång paus. /Luc

Jag citerar hela artikeln här.

"Beyoncé är gravid

Beyoncé och Jay-Z ska bli föräldrar.

Beyoncé väntar sitt första barn, skriver sajten MediaTakeOut.com som har fått sina uppgifter från "en mycket trovärdig källa".

Enligt källan mår Beyonce bra och vilar för tillfället, men hon förväntas fortsätta arbeta under hela graviditeten. Och pappan Jay-Z är överförtjust över att få sitt första barn med Beyoncé, skriver Huffington Post.

Både Beyoncé och Jay-Z är kända för att vara ytterst förtegna om sina privatliv. Beyoncés presstalesman vägrade att kommentera uppgifterna och presstalesmannen för Jay-Z gick inte att nå, skriver New York Post.

Beyoncé, som har umgåtts mycket med sin syster Solanges son Daniel Julez Smith, vet att livet som förälder kan vara kämpigt.

Jag vill verkligen ha barn, men jag vet att det är mycket jobb och slit med ett barn. Jag hoppas att allt bara sker naturligt, jag har inte ens haft tid att koppla av på sistone, sade Beyoncé i en intervju med tidningen Alluretidigare i år.

Beyoncé, 28, och Jay-Z, 40, började träffa varandra år 2002 efter att de gjort flera samarbeten tillsammans, bland annat hitsingeln "Bonnie & Clyde".

Paret gifte sig år 2008."

 


Baby on board?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0