Back on track

Heeeello!

Satt och gjorde ingenting tills Luci ringde mig för att gå med henne och köpa läsk till deras restaurang. Jag hade ingenting bättre för mig så att jag fixade mig på 5 minuter och hon kom och hämtade mig. Haha det blev en aning för mycket läsk (bild kommer senare) och folk trodde att vi skulle ha fest, haha! Efter inköpet så drog vi på bio. Vår kära vän Deic jobbade ikväll så vi drog till hennes kassa för att för första gången beställa hos henne. Sf:s "söta" kostymer hade hon på sig, som bara typ passade henne bra och ingen annan. De borde byta ut de. Vi såg iallafall filmen "The Bounty Hunter" som hade premiär idag. Riktigt rolig komedi med Jennifer Aniston och snyggingen Gerard Butler. Ett måste att se. Jag ville egentligen se "flickan från ovan" men vi hade inte riktigt mycket tid och den är ju nästan 2½ timme. Lite för lång så det blir nästa gång istället!



Nu ska jag fixa lite te till mig för jag fryser ihjäl. Iskallt ute, och sedan svara på lite kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0