Äntligen

Hej! Äntligen klar och redo för ännu en dag som praktikant. Min första dag var väldigt speciell. Hahah, barnen var väldigt gulliga. Även de mest högljudda. Fick sluta rätt så sent idag runt kvart över fyra då jag satt i möte med andra lärare i två timmar för att diskutera om vissa hemliga grejjer. Sektress tyvärr. Mycket spännande och intressanta grejjer dök upp.

Efter skolan var jag så slut att jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade nyss. Känner att de här två veckorna kommer vara exakt samma.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, jag är helt slut i huvudet.

En tjej i klassen pratade om någon mat hon verkligen gillade, en killes kommentar på det: Det märks.
De har verkligen speciella relationer till varandra. Btw: Jag har inte en enda svensk i klassen. Ska man skratta eller gråta?

Kommentarer
Postat av: luc

Lek inte sekretess HAHA "de märks".. Hur gamla är dem egentligen haha

2010-03-10 @ 15:57:12
URL: http://seko.blogg.se/
Postat av: Anonym

fuck you. Sekretesslagen gäller om du inte visste.



11 12

2010-03-10 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0