8 mars 2010

Jag är back! Blev ingen tvätta bilen, jag orkade inte. Men jag tog allt som behövdes och lämnade bilen helt naken :)

Mamma kom hem och lagade mat till mig, vilket uppskattades. Nu sitter jag här med gott om energi och känner att jag kommer vara vaken hela natten once again.

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på i London. Festa kan jag ju inte göra med tanke på att jag åker med mina päron, och från egna erfarenheter så känner vet jag att mamma vill titta på alla sevärdheter. En dag kan jag spendera det med henne och dras med till Londons alla hörn. En annan dag hade jag tänkt att bara springa runt på Oxford Street och checka deras shopping. Någon som vet om det är bra shopping där? Detta kommer hur som helst bli kul oavsett.

Det känns som att det här året kommer att bli grymt just nu! Först ska jag till London. Sen under vecka 15 till Alicante eller Chania och under juli till Serbien&Montenegro, sen under Augusti till Turkiet eller Grekland och därefter i September någon gång åker jag till Turkiet (igen?)! Där ser man att all sparande och snålande visade sig att ge resultat haha.

Fo shizzle ma nizzle /Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0