28 mars 2010

Skit det är helt sjukt hur snabbt tiden flyger iväg. Snart är det april och ett steg närmare till sommaren. Längtar så mycket, planerna är planerade (?) och jag känner på mig att det kommer bli grym sommar.

Kom nyss hem från Sandric. Var där ett bra tag och vi satt och spelade Buzz. Ni vet det där frågesportspelet. För att ha spelat det första gången var jag grym. Kände att vissa personer (Nenad & Nemanja) hade spelat för många gånger. Det var därför de låg i toppen (dålig förlorare) Hahaha! Men nästa gång ska ni se. Det var riktigt kul, fastän man förlorade. Imorgon blir det gym på morgonen och sen blir det raka vägen till bibblan där jag och Deic ska plugga och göra klart vår uppgift.

Hoppas du mår bättre Lucce. Krya på dig <3 (glassstrut HAHA)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0