27 mars 2010

And I'm up! Fan vad snabbt tiden går! När jag skrev rubriken så fattade jag själv inte att det redan är 27 mars! Om några dagar är det april, och med april så kommer påsken och våren. Jag tror, men bara tror att man ändrar vintertiden till sommartid imorgon.. Det blir väl kul :) Om bara några få månader så är sommaren här!

Anyways, jag sov inte bra igår natt heller.. Ni kan ju fatta varför. Min mobil dog under natten (vilket är det värsta jag vet!!) och jag vaknade och såg på klockan att den redan var tjugo i tolv! Wtf varför dog du jävla mobil?? Nu missar jag träningen och jag kan fortfarande gå, men det kändes dumt att göra det nu :p Ska ligga här och vila tills Oli ringer mig. Vi ska nämligen gå på Rafels mammas minnesstund idag.

Nu ska jag försöka tvinga mig själv att sova lite haha /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0