14 mars

Nu när våren är på väg så är jag skit sugen på att köra moppe igen hahaha.. Det är så skönt att bli brun av att åka runt och bensinen är as billig.. Men det tar så lång tid att komma fram jämfört med bilen.. Men jag har haft sån otur och stött på en massa problem när jag har åkt moppe.. Jag har alltid polisen efter mig och får panik så jag kör ifrån dem haha.. En gång jagade dem mig och min kompis från Fittja till Alby till Hallunda och Norsborg.. Mer om du vill.. Hahaha det var jävligt läskigt för att det typ var första gången och jag var en liten skitunge. En annan gång körde jag och en gammal vän till Vårby och jag hade ingen hjälm så polisen jagar oss och jag skriker till henne att köra iväg och kasta moppen och så skulle vi springa in i skogen. HAHA tänk va dum jag var när jag var liten haha men det var de första gångarna jag blev jagad. Fick betala böter 1500 fan.. But it's still worth it :) När snön är borta ser ni mig ute på vägarna, typ en dag i månaden haha jag sviker inte min bil.
/Luc

Kommentarer
Postat av: amandaN

hahahah :D

2010-03-14 @ 00:33:45
URL: http://amandaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0