11 mars

God morgon!

Ligger här i sängen och halvsover.. Är fortfarande jätte trött! Idag måste jag in till stan och köpa en bokjävel, ångest.. Är fortfarande lite arg efter igår haha.. Jag har en speciell regel i min bil och det är att den som är full inte kommer in i min bil. Ok om den personen har koll på sig själv och inte spyr, men annars hell no, off you go! För det första är det min brorsas bil egentligen och han kommer döda mig haha plus att bilen är väldigt ny. FY FY FY äckligt. När jag skulle tvätta bilen hittade jag rött kött, asså FY vi hade varit ute och käkat entrecote asså va äckligt.. Jag och min farsa höll på att spy när vi tvättade bilen.

Aja, ska sluta tänka på det här. Hahaha blir så arg! Sitter just nu och väntar på en kompis så att vi kan dra ut och äta frukost.. Blir ingen träning idag för mig, jag tänkte dra och simma 2 km istället. Det var väl det jag hade säga just nu haha.. Måste försöka somna om, känns som att jag behöver det!


/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0