Här är jag!

Hade inte haft tillgång till data igår haha.. Men simmade som sagt med Olja och Dea.. det var en tuff timme haha jag var så jävla hungrig att det smärtade i magen.. Inte nog med det, idioterna tog sin tid. De var i jacuzzin, de sminka sig i en timme etc.. HAHA där satt jag och väntade med en kurrande mage. Not cool.

Därefter åkte jag och Dea till hennes kille. Jag skulle nämligen vara hundvakt åt Kiara. Det var skitkul, hon fick springa runt i min trädgård och sen tog jag ut henne på en långpromenad. Så hela dagen igår spenderades med en hund och vi var ute och sprang halva dagen.. Var dödstrött när jag kom hem vid elva, och däckade direkt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0