Glad påsk

Nu har jag ätit min sarma-påskmiddag hahah! Igår skulle "vi" måla äggen: Jag tar texten från syrrans blogg: Hon förklarar det bättre.

"Vi håller på och målar ägg idag..eller pappa fick i uppgift att torka av äggen. Samtidigt satt jag och åt. Mitt i allt börjar pappa filosofera och säga att jag är lat, att jag inte har gjort någonting inför denna påsk etc. Jag började smått skratta för mig själv och pappa hörde det. I sådana fall brukar han bli arg om jag skrattar och han är sur men nu smittade mitt skratt av sig. Han hade även skickat syrran på ett uppdrag; att slänga kartonger och sopor. Syrran kommer in och pappa tittar på mig och säger högt; Oli du glömde en påse här. Syrran: Dröm och glöm, du kan slänga den själv. Hahahah både pappa och jag började skratta. Pappa: Kom och hämta påsen, din syster följer med dig...åtminstone till dörren för att vinka av dig. Något annat kan vi inte förvänta oss att hon ska göra. HAHAAHAHA fick tårar i ögonen. Skrattar fortfarande. Går ej att sluta när jag väl börjat haha pappa är bäst!"


HYAHAHAHHA jag dog av garv. Han är helt klart bäst.



Kom hem för en stund sedan. Var i centrum med Luci som skulle köpa present till sin kompis. Så vi gick runt i centrum en stund. Köpte även min första glass för iår. Jordgubb mums.

Vi hörs senare..


Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra kväll :)

2010-04-04 @ 18:36:01
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: En modells & statist liv

:)

2010-04-04 @ 19:22:10
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0