And then we say..



Underbart väder eller hur? Skulle egentligen gått och simmat på morgonen men som vanligt går vissa människor inte att väcka. Denna gång Luci. Jag skickade kanske 100 sms till henne, då jag inte hade pengar på luren. När hon väl är vaken säger hon att hennes sms-"melodi" HAHA är ett pip. Då måste det ha varit ett väldigt långt alarm, flera pip efter varandra. HAHA! Min dröm var nog den konstigaste. Jag drömde att jag hade vunnit biljetter till Grammy Awards och att jag fick sitta brevid Beyonce. Hon hade vunnit tre priser och jag hade frågat henne om jag kunde få ett då hon redan hade tre. (WTF?) HAHA och jag fick. Undra om hon skulle vara lika godhjärtad i verkligheten? Hm hahah.

Sitter och håller Luci sällskap nu på hennes föreläsning. What's are friends for ha?! :D


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Vad trevligt!:)

jag har varit i Örebro med en kompis:)

2010-04-06 @ 20:35:24
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0