Odkad te sretoh...

..ja nemam mira. Jag f*cking älskar den låten. Får mig alltid på super super super humör. Wohoo (För mycket överskottsenergi)

Ingen skola idag, men jag har letat som en galning efter schemat till den nya kursen som börjat på måndag. Utan framgång tills Deic hittade hemsidan och sen dess har jag skrivit in varenda seminarium och varenda förläsning i min kalender. Oh, sen var det jaktdags för att hitta böcker. När jag insåg att INTE en enda fanns på något bibliotek undrade jag om de seriöst är friska i huvudet?

SÅ smarta jag satt och letade upp flera pdf filer med böckerna. Woho jag hittade ca 3 (bättre än ingenting) så nästa veckan är fullstäckad. J*vla skit!


 

Saknar Lucce. also kallas Rui-Ping and we love it HAHA!

Kommentarer
Postat av: luc

HAHAHAHA FUCK YOU! I feel you, jag har letat i hela akademi bokhandeln i sthlm! nema nista jebote.. Gå in i adlibris.se haha

2010-03-17 @ 01:04:15
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0