Helt rätt

 

Detta mina vänner är nog, ehm inte nog utan är den bästa gruppen på facebook. Klockren. Den är one of a kind liksom. Inte som "kan denna gris få mer fans än mona sahlin typ". ? Moget! Det värsta jag vet är när man går in på facebook och sen ser man en massa statusuppdateringar som:

 

- Ska jobba nu, uh orkar inte

 

- Min syster kommer imorgon. Woho.

 

- Jag har världens finaste Nisse, som btw visar sig vara ens katt.

 

Snälla, skaffa er en blogg. Jag bjuder er på en klubba, bara ni gör det. Det är faktiskt ingen som bryr sig. Tro inte att jag är en sur gumma som sitter och surar, men facebook statusuppdateringar suger. Så skaffa er en blogg, skriv där. Ni har t.o.m hur mycket plats som helst att skriva på. Gör oss alla en tjänst.


Tydligen tycker många likadant som jag!

 

Tja tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0