25 mars

Idag är en väldigt speciell dag! Idag är jag glad, (trots min halsbränna), dels för att det är våffeldagen hahaha jag har förberett mig som en åsna för det! Fråga mig inte varför, när jag är sjuk så blir jag konstig. Men jag storhandlade idag och köpte med mig våffelmix (för att jag är lat, annars är jag nästan Sveriges bästa kock haha), sylt och grädde! Ska ut och köpa Ben & Jerrys strawberry cheesecake imorgon också.. Vill testa de ihop haha.. Ja, idag är en bra dag för att det är löning och studiebidraget kommer idag! Så jag hoppas på många gäster i restaurangen imorgon, (mer gäster, mer kul för mig) haha och så är det en speciell dag för mig av personliga skäl! :D
Nu hoppas jag bara på att humöret håller sig till morgonen! Eller snarare lunchtiden, då jag troligtvist kommer att vakna.. Haha
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0