Fint väder!

Det är så fint väder och humöret är på topp! :) Imorse satt jag ute på verandan och käkade frukost.. Lite kyligt för att ha t-shirt på sig, men under solen så var det värmande. Har absolut inga planer för idag, får se vad som händer lite senare på kvällen. Just nu försöker jag få ut Oli till en grej haha. Får se om jag lyckas (hoppas).
Idag är en perfekt dag att gå på stan med skinnjacka och solbrillor, antingen för att sätta sig på en uteservering eller för att shoppa! Men för mig så är det glass i solen som är det mest lockande :)
Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Sv: Neeej det var verkligen inte gott!!:P

Glad påsk!

2010-04-03 @ 14:45:17
URL: http://photobydenise.se
Postat av: En modells & statist liv



Har lagt till dig nu <3

Din tur! :)

2010-04-03 @ 21:04:29
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0