Growing up Gotti

Kommer ni ihåg den där serien Growing up Gotti som gick för 4-5 år sen? Den handlade om maffia bossen John Gottis dotter och hennes tre söner. Det var inget speciellt med den serien haha men jag kollade mest för att se John (till höger) och det när jag slog på tvn så var denna realityserie på.. nej, inte riktigt så var det.. utan serien gick runt 4-5 på morgonen på kanal5? hahah jag var noga med att kolla www.tv.nu för att exakt se vilken tid den skulle börja och så satte jag på väckarklockan eller så höll jag mig uppe, bara för att se på denna familj och lilla John i en halvtimme. Hahahahahahaha! Detta var nog en anledning till varför jag aldrig kom upp på morgonen dagen efter.


Vad har hänt med dem nuförtiden? En sak vet jag säkert.. Mamman Victoria har blivit svensk och är med i Svenska Hollywoodfruar. Dessutom kallar hon sig numera för Anna Anka haha.

 


Familjen Gotti



Anna Anka.. Ser ni någon likhet? :)

Kommentarer
Postat av: l&o

hahaha men gud ja höll mig också uppe för att kolla på john. HAHAH!

2010-03-29 @ 18:17:37
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0