:-*



Ville bara skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig. Ska kolla på Big Bang Theory tills jag somnar. Längtar till helgen. Sitter och pratar med Luci på msn. Hon har fått en galen idé om att hon ska göra olika challenges. Man märker att förkylningen och hostan tar över haha. Hennes första förslag är att stå på händer i tio sekunder. Det värsta är att hon försökte få med mig där också. Absolut inte, haha. Men jag kan vara fotografen och ett gott skratt kommer jag få. Hahah, hon är underbart galen.

Imorgon fredag. Äntligen! Ska köpa mitt träningskort med Deic imorgon så nu blir det träning 3 gånger i veckan. Vi får väl hoppas på att det också blir så. Bättre och roligare att träna med någon än själv. Det var nog det jag ville ha sagt. Eller hm.. Ja det var det. God natt Laku noc. Puss på pannan.


Kommentarer
Postat av: Moa

sv; tack! :)

Ja,den finns kvar på nelly :)

2010-03-26 @ 06:36:53
URL: http://moaolssons.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Jag håller absolut med dig :) Tack så mycket för din kommentar! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-26 @ 07:40:35
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0