a moment



Har ni lurat någon idag? Det har jag och Luci gick på det, haha lättlurad! Fick en liten payback från förra året. Haha! Gick ingen vidare att vakna halv 11 idag, jag var så trött. Men till slut så gick jag upp och mötte Luci och Deic för en simtur. Bubbelpoolen är bäst helt klart, men vi har alltid "turen" att möta någon weirdo och skum människa. Men det ska alltid var någon som frågar vilket språk jag och Deic pratar. Inget undantag för idag inte, utan det var tydligen någon jugge i bubbelpoolen som försökte koppla vilket språk vi pratade på eftersom vi blandar jugge och svenska. Åhh fy det var en kvinna i bassängen som var helt hårig. Inget illa menat men det var verkligen inte fräscht alls. Efter gick vi och åt sallad på Milla's och nu är jag hemma och bloggar. Ska försöka svara på kommentarerna och sen vet jag inte. Vad gör ni då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0