@ work

Sitter och hjälper pappsen lite jobbet. Imorgon börjar min praktik. Lycka till säger jag bara. Ser INTE fram emot att jag ska åka skidor imorgon. Haha. Har inte roliga minnen när det gäller skidåkande. Kan säga att jag varit nära ögat att bryta flera ben. Hahah som tur hände inget.

Inne på Ica idag, så har jag alltid turen att en seg man ska köpa någonting som krånglar i kassan.FRAMFÖR mig.  Denna gång var det en man som hade köpt mineralvatten och druckit upp nästan hela och skulle betala. Den kostade 10 kronor men han trodde att den kostade 5 kronor. Så där höll de på att diskutera om hur mycket den egentligen kostade. Varför inte bara ge tiojävlakronan och gå. Vattnet smakade tydligen väldigt gott, dock inte lika gott som 10 kronor tydligen. Efter typ 20 minuter så gav han 10 kronor och gick. Förstår mig inte på sådant folk!

Nu: hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0