Woho..



Woho, vilken tur att jag kollade min skolmail för seminariet är inställt. Vilket även betyder att jag inte behöver göra denna uppgift också. Skämde ut mig nyss för grannen. Lyckat. Gick ner med tvätten och jag ser att maskinerna är fulla och grannen står där. Hon har alltid varit lite skum men ändå snäll. Så jag frågar henne med fundersam min: Är inte det min tur att tvätta? Hon svarar nej och jag säger joo det tror jag nog. Så jag leker helt säker och lägger brickan på tavlan för att visa att det visst är min tur. När jag såg tis 18-21 ville jag gräva en grop. Hehe, sa ja bara och gick därifrån med den fulla tvättkorgen. Det mina vänner var min smarta syster som hade bokat tvättid "idag".


Kommentarer
Postat av: J B M U S I C . B L O G G . S E

Jättefin blogg! :D

2010-03-29 @ 18:25:58
URL: http://jbmusic.blogg.se/
Postat av: Syster

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA jag tror inte att du anar hur mycket jag skrattar just nu! Gråter här hahahaha.

2010-03-29 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0