Världens finaste.

Du sitter här vid min sida och tittar på mig. Du håller mig sällskap och ger mig råd som för mig är lika värdefulla som mat är för ett hungrande barn. Om det är något jag är tacksam för så är det din blotta existens. Vad har jag gjort för att förtjäna en underbar människa som dig? Orden räcker inte till, men jag försöker. Jag försöker dagligen att visa min uppskattning, men jag vet att den varken går att uttrycka i ord eller handlingar. Mina handlingar går inte att mäta med dina, för du är den finaste människan jag känner. Du är en gudagåva från ovan som likt en ängel sprider sitt ljussken över min tillvaro. Du är den som ger mig kraft och styrka att ta mig förbi alla hinder som lyckas komma i min väg. Du är den som på något unikt vis alltid lyckas föra undan skuggan och ge en plats åt ljuset. Du är du och det finns ingen som dig min vackra. Jag beundrar ditt tålamod, din styrka och ditt mod. Du hör till den typen av människa som lämnar avtryck och jag kan ständigt komma på mig själv med att häpnas,. Du är min fjäril, full av tusentals vackra färger som symboliserar alla dina bedårande egenskaper. Jag minns hur du tidigare önskade dig en text tillägnad endast dig. Jag försöker, men förblir stum. Orden blir svåra att formulera för min tacksamhet sträcker sig långt bortom alla ord i världen. Jag tackar dig och hoppas att du förstår. Det räcker inte, men jag vet att du vet. Du är mitt allt och lite till, min andra halva och min förebild. Älskar dig min fjäril.




Detta mina vänner är en dikt till mig från min syster. Hon har en talang som många inte har. Och jag har hotat henne, att om hon inte skriver en bok eller något kommer jag slå henne! Jag må gjort något bra som fått henne som syster. Underbar, hjärta av guld, orden räcker inte till. Volim te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0