UH

Ligger här seg som fan, men ändå inte sömnig.. Eller mina ögon vill stängas fast jag har alldeles för många tankar som springer runt i hjärnan.. Något tips som får mig att sova gott om nätterna? Jag funderar seriöst på att ligga och räkna får som hoppar över hagar. Tur så har jag en msn kompis vid liv som kan få mig att bli trött. Hahaha när jag är ensam så är jag hur pigg som helst, men så fort någon sms med mig eller pratar med mig så blir jag så himla trött på två sekunder. Inte för att ni är tråkiga haha (K) /Luc
Jag just nu fucking död

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahah seko det här fick mig att tänka tillbaka på Budva när vi låg i vår "säng" och pratade innan vi skulle sova. Sen helt plötsligt så somnar båda två mitt i samtalet HAHAHA! :D

2010-03-09 @ 14:07:20
Postat av: luc

HAHAHA!! Jaaaaa men vem av oss var det som somna först??? HAHA

2010-03-09 @ 17:58:01
URL: http://seko.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha minns faktiskt inte. Tror att vi somnade samtidigt! :P

2010-03-09 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0