Tur i oturen

Hello!

Jag har inte bloggat idag eftersom att jag har sovit :) Det var en riktig jobbig dag idag. Jag vaknade vid 9 för att alla vi sov och min moster plingar ihjäl sig på ytterdörren. Tur att mitt fönster var lite öppet så jag kunde höra henne skrika luci luci luci haha. Jag skulle precis gå ner när jag ser mamma rusa ner helt nyvaken så jag la mig på sängen igen och somnade. Efter typ 10 min kommer min moster tillbaka och säger att bilen inte går att starta, att batterierna är helt döda. Jag fattar inte varför och hur? Men jag fick gå upp, vi åkte till Segeltorp tillsammans och lämnade deras lånebil och sen fick jag låna startkablar och sen hem igen, koppla båda bilarna och vid halv 11 var allt klart. Juste påvägen dit krockade jag. Jag var så trött och fick inte ens tvätta ansiktet på morgonen när min moster drog ut mig och solen sken som fan. Jag krockade på min mosters hyrbil ganska hårt faktiskt men vi hade jävligt jävligt jävligt tur. Eller snarare jag! Jag hade tidigare igår hängt upp mitt kors i bilen jag kör och thank God for that. Herregud va jag skulle fått SKIT, skulle gråtit på plats. Hahaha. Saken som håller upp registreringskylten vart helt sönder, nästan misshandlad till döds så jag fixade det efter att min brorsa skickat mig till globen och där fanns det ingen och så fick jag åka tillbaka till segeltorp och fick en gratis till och med :) Hahaha kort sagt så har jag haft en helvetes jävla dag!

Måste upp nu från min nap och duscha sen gå till träningen.

Puss /Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0