Tröttis

Jag tror nog jag inte kan skriva hur trött jag är. Okej jag ska inte sprida negativ energi men det känns som om jag har typ : vad vet inte vad! Kom hem typ för en stund sedan då jag varit på privatekonomi skiten hela dagen. Fick iallafall mitt intyg och nu är jag nöjd. Denna dag ska jag spendera med att vila. Håhå :)

Hämtade ut två paket igår. Ett från H&M och ett från Elf.


Dessa beställde jag: Kan jag att jag trodde att nit-skorna skulle vara vita men de är lite creamgrå aktiga. Men de är jättesnygga likaså de andra. Sedan beställde jag smink från Elf. Billigt men bra smink från England. Jättebra produkter enligt mig, tycker att ni bör kolla in sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0