Träning dag 1

Haha för det första måste jag bara säga: Fy fan vilken dålig kondis jag har. Nästan så att jag skäms lite. Idag var iallafall första träningsdagen. Det gick bra. Jag och Deic tränade i ca 2 timmar. Alla maskiner var bra men det var en jävel som kallas trappan (?) som bokstavligen dödade mig. Tränade den i 10 minuter och varje minut som gick tänkte jag: Jebem ti mater hamburgare, jebem ti mater kebab, jebem ti mater pita, volim te chokladu moj!

Den dödade mig så mycket så att jag hoppade till av rädsla när jag såg mitt tomatröda face i spegeln. Det syntes att jag tränat iallafall. Hahaha. Nu ska jag vila ett bra tag och börja plugga senare. Tur så har jag inte mycket alls att skriva så det är lugnt!

Måste bara påpeka att Skärholmens gym har typ världens sämsta musik. Tempot är inte högt alls, men ska jag säga som lyssnar istället på juggemusik när jag tränar. Ajde nu orkar jag inte skriver mer (jag skriver ett inlägg direkt efter)

Hur mår ni idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0