Tentaplugg

Hello! Jag är tillbaka från London :) Det var väldigt kul, fick spendera mycket tid med mina päron.. Men det var så jävla stort så vi fick klämma in en massa saker varje dag så att vi skulle hinna med allt.. Mamma ville se alla sevärdheter, så här fick vi springa runt till alla möjliga hörn i London, medan jag bara ville shoppa. Pappa följde bara med strömmen haha.. Fick typ 4 timmar på mig att shoppa, så jag drog ifrån mina päron och sprang ända från Tottenham till Marble Arch, det är typ hela Oxford Street, som täcker hela 4 tunnelbanestationer. Där sprang jag helt svettig fram och tillbaka men fick ändå inte så mycket med mig hem haha.
Där var lite från det. Nu måste jag plugga till min tenta nu på onsdag.
/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0