Sol & Värme

Efter all slösande till London resan (mamma och pappa betalade allt där (a)) så känner jag att jag borde spara pengar till flera resor under sommaren. Jag skulle egentligen ha åkt på en studie resa, men det verka som att alla inte tog tag i saken och det känns bättre nu att åka iväg till kolmården under en dag med min lärare, the all time hater Barbro haha. Visst skulle det kännas skönt med sol och bad, men det blir bara mer resor för sommaren :)
Jag kollar på tv just nu och den där cola reklamen kom fram.. Ni vet den där när en tjej har sin kille hemma och så kommer hennes föräldrar på besök och så ska colan göra honom till värsta actionfiguren och bädda sängen och få allt att se fräscht ut.. Ja du, när jag ser den så undrar jag hur man kan hyra den där helikoptern. Hahaha nej men seriöst, alla har väl haft minst en sån händelse i sitt liv? Det är rena "nära döden" moment där!
Bjuder på världens fulaste bild på mig haha, oli snygging!

Kommentarer
Postat av: oli

och jag undrar liksom varför man inte klipper ut mig? inte okej luci hahahah!

2010-03-23 @ 20:31:57
Postat av: luc

HAHHAHAAHAHAHa

2010-03-23 @ 22:59:40
URL: http://seko.blogg.se/
Postat av: luc

HAHHAHAAHAHAHa

2010-03-23 @ 22:59:54
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0