Onsdag

Jag är tillbaka! Har suttit med lite bokföringen, gör resten imorgon. Har även hunnit ha lite quality time med mina päron :) Vi satt och kolla på en släktings bröllopsvideo. HAHA fan va vi kommenterade under hela 59 minuter haha. Det var faktiskt väldigt fint att kolla på de, blev nästan lite tårögd för att dem nästan grät. Vissa saker förstod jag mig inte på.. Jag har aldrig varit på ett bröllop, och min familj är kristna, så jag fattade nada va de gjorde och vilka seder de hade. Men riktigt intressant var det.. Jag satt och fråga om världens minsta lilla grej.. Såg att farsan ville ge mig en höger haha.
Imorgon har jag redovisning från 8-10.. Sen är det torsdagen kvar med en föreläsning.. Fast jag tror att jag kommer skippa den. Så det betyder att jag är ledig till tisdagen med ännu ett seminarie.. Och sen är det att packa väskan och dra till London! Hahaha så ser mitt schema ut. Fast min "ledighet" består av läsa ut kurslitteraturen och tentaplugg :(
/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0