Korvgubben

Jag kom att tänka på en rolig händelse igår på jobbet. När solen hade gått ner och kvällen började så var korvgubben på plats utanför mitt jobb. Synd att dem har bytt korvgubbe! :( Den förra var så jävla gullig och trevlig och stod alltid där ute och hälsa med världens bredaste leende! När jag t.ex. stod och städade och hängde av mig tröjan på stolen så sprang han in till mitt jobb och gav mig en hjärtattack! Min tröja hade tydligen ramlat ner på golvet och gubben var så snäll som sprang in för att hänga upp den igen haha!

Men den nya yngre killen är så jävla different! Han är lite av en import och har världens baggy clothes på sig. Straight hiphop style from the ghetto haha. Iaf, där stod han utanför jobbet och speglade sig i våra fönster. HAHAHA han gjorde kanske 20 poser och stod där som ett fån medan vi plus våra kunder står och glor på honom med ett stort frågetecken. Jag tror inte att han såg oss där inne HAHA fan va fult och underhållande det var!

Nä det var det.. Nu ska jag se till att plugga lite.

/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0