kinder jaje

Saknar Budva med mina sekos haha.. Saknar att dra ut på natten och köpa vattenmelon och kinderäggschoklad som var min drog där borta! Eller att stå utanför den där supermarket på natten/morgonen och fråga när de färska bröden ska komma.. Hahahaha! Det skulle vara vår fyllemat när vi ville vara lite hälsosamma. Jag hade ju sprungit iväg till mega market och köpt riktig ost och skinka HAHA.. eller när vi köpte våra vattenflaskor hahaha nemogu da disem haha (Bara vi förstår tyvärr). Saknar också våra (Jag och Nina) vandringar som prison convicts haha.
/Luc

Kommentarer
Postat av: O

HAHAHHAHAHAHHAHA ja dör när jag tänker på vattenflaskorna.

2010-03-14 @ 12:45:00
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0