Jobb

Jag är fortfarande vaken! Hahah det är inget nytt.. Drog ut som sagt en snabbis till Johanna och lämnade hennes present. Jag var bokstavligen talat där i kanske 30 sekunder haha nej men jag kände att jag inte mådde på topp och den höga musiken skulle göra mig tokig. Och jag kände mig hög på något för när jag steg in i hennes lokal så såg jag ingen och ingenting. Var helt lost haha! Men jag hoppas att hon har det super idag!

Fick precis veta idag att jag ska jobba imorgon.. Ångest! Börjar må lite bättre nu, men det kommer ju bli värre om jag inte får vila ut. Dessutom har jag skit mycket plugg :(

Ska försöka lägga mig nu. Måste ju upp tidigt. Känner mig sliten. Får aldrig någon paus känns det som. Om det inte är plugg så är det jobb, om inte det så är det träning haha vart är min fritid någonstans? Kan den kika in hos mig lite då och då.. Jag längtar tills jag kommer bort från den här idiot hålan. Den dagen jag stiger ut ur flygplanet i gud vet vilket land, så kommer jag pussa marken det första jag gör haha. Fan va jag måste sluta gnälla! Förlåt, men jag har ingen bra period just nu. Stress.

Godnatt / Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0